A Fernández vam participar un any més en Fruit Attraction

A Fernández vam participar un any més en Fruit Attraction

A Fernández vam participar un any més en Fruit Attraction amb un ampli stand dissenyat en harmonia amb la marca F.lli Orsero i presentant diferents novetats:

Nova plataforma logística Fernández Sevilla

Inaugurem un nou magatzem a la localitat de Dos Hermanas, de Sevilla, que segueix amb el pla d’expansió comercial al sud d’Espanya després de l’adquisició recent de l’empresa Sevimpor Distribuïdora de Fruites d’Importació, situada a MERCASEVILLA.

Aquest nou magatzem, ubicat al polígon en expansió anomenat L’ILLA, està equipat amb l’última tecnologia en paràmetres de logística amb l’objectiu d’acollir les importacions que es descarreguen del port d’Algeciras, Huelva, Cadis i Sevilla. I també prestar servei a les plataformes de la gran distribució i majoristes de la zona.

Nova divisió de negoci de IV gamma

A la fira vam aprofitar per mostrar als nostres clients la nova línia de negoci Fresh-cut destinada a comercialitzar fruites i hortalisses de IV gamma, en la qual oferim als nostres clients una àmplia gamma de fruites i verdures tallades llestes per consumir, i en el cas del sector HORECA llestes per cuinar.

Els clients van poder observar alguns dels productes que conformen aquesta línia nova com són els gotets de fruita tallada, les meitats o quarts de fruites segellades en film retràctil i un dels productes estrella: el cilindre de pinya Orsero, que consisteix en una pinya Orsero pelada i tallada a rodanxes, la manera més fàcil i còmoda de consumir pinya fresca.

Impuls dels productes ecològics

Tenim un perfil multigamma i en això volem seguir destacant. Observem el comportament del mercat i analitzem les tendències de consum per enfocar els nostres nous projectes. Per tot això estem enfocats en ampliar la nostra gamma de productes ecològics acompanyada a més d’un major suport comercial al nostre equip.

En general estem molt satisfets amb la nostra presència a Fruit Attraction, ens hem trobat amb els nostres clients i proveïdors, hem intercanviat impressions, planificat la feina i ens ha servit per mostrar al mercat l’amplitud de la nostra gamma de productes i el portafoli de serveis que oferim que, en conjunt, conformen l’autèntic valor afegit de la nostra gestió.